Sälen.

Jag är i fjällen nu. Så himla mysigt. Men jag har ont. Precis överallt. Förmodligen för att jag är så otränad. Vackert väder är det. Vi äter så otroligt god mat. Lammet och grisen. (?) Ikväll ska vi äta sån där mat som man steker själv och häller smält ost över. Jag vet inte hur det stavas. Så jag struntar i att skriva det. Alla de lite äldre medlemmarna i denna stuga var nyss ute och rullade sig i snön. Så himla gulligt. Vi är så många så vi får basta i omgångar. 13 stycken. Igår skulle vi försöka gå ut och göra byn i Lindvallen för att fira min gullebror som fyllde 19 år. Det blev sådär. Idag har det snöat så backarna är perfekta. Två bajskorvar är det tänkt att jag ska hänga med. Typiskt. Jag saknar min karl och Imsis. Men Tias har sagt att han tar hand om henne och att hon får en morot om dagen. Vi bor tio meter från liften. Det är inte klokt. Jag var tvungen. Men kan ni förstå vad härligt. Så vi svänger in och äter braklunch varje dag. Äter är nog det ända vi gör. Nu ska jag basta och slänga mig i snön.

Kram och Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback