Varning.

Nej, det känns inte bättre. Jag har fortfarande ont i magen. Jag skäms att jag står ut med det. Jag skiter fullständigt i att alla vet om mitt kärleksliv. Det är min dagbok, och bara min. Så skit på er. Jag får ingen HejPuss. Pussar är tydligen överflödiga nu för tiden. Okej? Mna kan inte prata i telefon när man förfestar, för då ska man lyssna på musik. Så Sms kan han sträcka sig till. De har stökat till hela lägenheten som jag har städat så fin igår! Ätit upp MINA ostbågar, utan att fråga. Kan någon komma och slå till jävlarna på njurarna, för det ska ju göra så fasligt ont!

Bajskorvar. Alla män är bajskorvar.
Inte värda ett enda öre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge fan i att skämmas över hur du känner! skrik dina känslostormar i hans förtvinade små varulvsöron!!!

2008-02-11 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback