Björnbär.

Vi var ensammast i världen.
Den världen rymde inga fler.

Helgen, och ännu en vecka har gått. Snart är Januari slut, över. En hel månad av det nya året. Jag ska försöka minnas detta år, för det förra har jag ingen aning om vad jag gjorde med. Jag vill helst av allt åka på semester. Eller flytta in i en ny lägenhet. Hoppas på något av det. Jag är så anti att festa nu för tiden. Det känns så tråkigt och meningslöst. Alla fulla människor känns omogna och nördiga. Dum känsla. Jag är less, och jag försöker tänka om jag har gjort nå fel. Men jag kan inte komma på något fel. Imorgon är det skola och då ska jag träffa lite människor och fika godsaker. Spendera pengar på busskort och skolböcker. Spenderandet tar aldrig slut. Letandet efter den perfekta väskan tar aldrig slut. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag dricka te och äta chips och dipp. Till Eagle Vs Shark. Äntligen fick jag träffa gullegrynet. Det var så längesen.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback