Trivselfaktor.

Det kanske går ändå. Hoppas det. Upp till bevis idag. Jag ska bara, först. Bara göra några saker. Vi firade av nyåret utan något slagsmål eller andra förödande konsekvenser. God middag med glada vänner och skratt och fest. Jag drack mig lycklig av riktig champange jag fått av mormor. Inga nyårslöften blev det och ingen sumé av året som varit. Jag tycker det är överskattat. Jag skulle vilja lova mig själv att bli bättre på att umgås med alla mina vänner. Så de inte försvinner. Vi klarade av pusslet i alla fall. Nu ska jag dammsuga alla pluttar. så att Imsis inte åker ut eller blir dragen i morrhåren. Sen ska jag nog köpa en trisslott och bli rik. Det är på tiden.

Fred och Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sömntutan

aa kanske ska prova det. Eller så är det genetiskt. Hur går det i skolan? Och vad händer på lördag?
Jag har pratat med din mor och hon ska lära oss bugga i breddensalen. Är du och Mattias på elle?
/Sofia

2008-01-08 @ 19:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback