And if you want me to be real deep.


I'll hook you up with some poetry. Ibland önskar jag att kärleksbrev inte var så töntigt som alla tycker. För då skulle man kanske få kärleksbrev oftare. Jag bara längtar och längtar, efter att flytta. Så jag får ställa upp mina glas i alla skåp, fylla mitt fruktfat med körsbär och hänga upp massa tavlor. Sen ska jag sitta i den finaste soffan och dricka te som smakar blåbärspaj och lyssna på musik. Äntligen har det riktiga sommarvädret kommit och man kan äta frukost utomhus och sola hela dagen. Då är det okej att äta massa glass. Hannah har haft saft och bullkalas. Fint va? Jag har bytt bort mina tider idag och imorgon. Så jag ska kalasa med bubbelvin både fredag och lördag. Jag har träffat Mia också, det var längesen. Scones är ju så gott. Det ska jag baka till frukost varje morgon. Jag kommer inte tröttna. Nu ska jag duscha och hoppas på att jag blivit brun, så som jag har pressat i solen hela dagen. Sen ska vi handla massa gott att göra middag av.

Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Din blogg är så fin. Jag ska bjuda dig på kaffe och en lite kaka i min lägenhet när jag flyttat in så vill jag komma till dig i din lägenhet sen.

2008-07-05 @ 16:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback