Hultsfredsfestivalen!


Åh, så härligt vi har haft det! Trots att regnet öste ner, is haglat på oss mitt i sommaren och vi fick somna i minusgrader. Men det gör liksom ingenting när man är varm och lycklig av kärlek och musik. Solen sken i alla fall på den här bilden. När jag sitter och spelar gitarr för alla i vårat camp. Jag vet inte vad jag spelar men jag önskar jag kunde spela gitarr på riktigt. Det är så vackert. Vi åkte tillsammans med Henrik och Torrbjörn, och vilka roliga festivalvänner de blev. Vi skrattade så vi tappade andan. Vinet har flödat och flaken öl från Ålandsresan sinade på alla kalas. Vi har träffat härliga människor, skrikit oss hesa på konserter och ätit så mycket god mat att pengarna inte räckte till. Vi fick allihopa en mysig dialekt från Ronneby. För det är så lätt att bli smittad. Jag har sett dom här artisterna: Miss Li, Adam Tensta, Babyshambels, Håkan Hellström, Antiflag, The Hives, Säkert, Lykke Li, Looptroop Rockers, Rage Against The Machine och Robyn. Jag tror det var alla. Nu vill jag åka till Peace & Love som förra året. Snart är det midsommar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda.

Oh. Ska du till Peace and love eller har du int fått tag på biljett?

Vad händer på midsommar då?

Hoppas att allt är kanon iaf.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback