Midsommar!

Midsommar är så fint. Den somrigaste dagen. Med blommor och dans och sång och skratt. God mat och så massa jordgubbar. Det tycker jag är vackert. Jag och sofia var midsommarparet. Vi var på landet, för det ska man ju vara. Så man får dansa till små grodorna och prästens lilla kråka, äta sill och potatis tills man spricker. Sen åkte vi hur långt som helst och kalasade hela natten med Henrik, Andreas och Robin ute på Tyresö. Åh, så vi dansade. Tills ända på morgonen och vi somnade i någon säng. Nu blir det bara mörkare igen. Men det gör ingenting, för jag tycker om mörka kvällar och tända ljus. Det är mycket sommar kvar och snart flyttar jag! Då kan det vara vilket väder det vill. Sen finns det inget mer.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja har en överraskning i min blogg åt dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback