Give me the lover's curse.

Det är inte klokt. Imorgonbitti sitter vi i bilen på väg ner till Hultsfred. Jag blir lycklig bara av att tänka på det. Så himla fint det kommer att bli. Kära vädergudar. Låt solen stråla på oss och varma sommarvindar blåsa på nätterna. Oj, så härlig denna vecka har varit. Min mormor och min pappa har fyllt år och så har vi kalasat. Min älskade Sofia har tagit studenten och så kalasade vi hela natten och firade så som man ska fira en så stor dag i livet. Vi dansade och drack goda drinkar. Sedan somnade vi på morgonen i Henriks lilla säng allihopa. Det var så trångt och så mysigt. Sen tog Fia, Klas och Joakim studenten och vi for runt på allas kalas och åt så mycket gott att det kommer bli min död. På fredagen var vi bjudna på ett till födelsedagskalas för Rickard. Oj, vilket kalas. Det bjöds på snittar, snacks och alkohol. Vi satt under partytälten i natten och lyssnade på Jonny Cash tills alla myggor kom och det var så fint. Sommar är så vackert. Att mysa hela natten med. Nu ses vi inte mer. Det är lite sorgligt. Men det är inget att vara ledsen för. Tiden går fort och jag ska den finaste sommaren i mitt liv. Och när sommaren börjar sina ska jag flytta in i en liten lägenhet. Där jag ska leva och bo. Baka muffins och bjuda på fika, man får sova över och dricka vin så klart. Prata om kyssar och fina saker hela natten.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad glad jag blev när jag läste det här inlägget, det är så härligt med nån som är så positiv!

vi ses på hultsfred! :)

2008-06-10 @ 17:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback