Your amazing in my eyes.

Jag måste skärpa mig. Det blir roligare då. Körsbärna är snart mogna. Körsbär är fina. Jag och min gölleälskling ska tatuera oss. Det har vi bestämt. Jag ska fan göra det. Bara. Så sitter jag här. I ett par byxor som jag inte får plats i. Bullshit att man kan få igen alla brallor så länge man ligger ner! Jag känner mig fläskig. Men om man bortser från att Sofia har det inflytandet på mig att köpa försmå kläder så hade vi en myspysdag i stan med scones, minihamburgare och afterworkvin. Jag har varit på ännu en roadtrip ner till Göteborg för att gå på West Coast Riot med Amanda. Det var NAJS. Vi lyssnade på Tiger Army, Floggning Molly, Millencolin, Bad Religion och Nofx. Sen kalasade vi med Alex på fredagen med rosévin och snus. Sen dansade vi hela natten och blev svettiga tills vi åkte till Max och åt mellanmål. Mys. Nu är min semester slut och jag ska bli en ordentlig människa igen. Jag ska söka jobb på Stockholms Glasshus. Bara för att jag tycker om glass så mycket. ´

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhh!! de låter så mysigt!





Call me !

Postat av: alexandra

Var ligger sthlms glasshus? måste komma och smarra din glass nån dag ;)

2008-07-10 @ 15:07:24
URL: http://laxdjevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback