I askan utav sönderbrända drömmar.

   

Cupcake Charm - Double Chocolate and Vanilla    Chocolate Chip Cookie Earrings   Cherry Cheesecake Pendant/Charm
Etsy.com
Har ni sett på maken? Nej, jag tänkte väl det. Det är inte klokt så söta saker. Det vattnas i munnen. Man skulle inte kunna gå runt med såna här sötsaker. Man skulle ständigt vara sugen på att gå och fika. Jag vet inte varför jag är så förtjust i smycken som liknar bakverk. Idag har jag varit ledig från skolan. Det börjar bli lite tråkigt att vara så mycket ledig. Lagom är bäst. Istället har jag fikat och strosat runt i affärer, köpt mig en bedårande kofta och hämtat ut medicin på apoteket. Tvättat bilen med Mr. Boll i det vackra vädret och ätit god lunch. Städat och velat flytta. Det vill jag allt oftare. Till något som känns mer som sitt eget. Hoppas det blir snart. Imorgon ska jag följa med Mia på äventyr. Nu har jag och min Karl myspyskväll med Dexter och god Ben&Jerrysglass.

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Cec

Vad sugen jag blev på en (OK, tre) Sandwich helt plötsligt.

Postat av: Miriam

Hejsan!
Har just nu en tävling på min blogg, kolla gärna in :)

2008-03-04 @ 20:25:40
URL: http://mirremurr.blogg.se
Postat av: amanda.

Såna där smycken kan du göra av cernitlera. Du som är duktig på att pyssla:)

Ja, det skulle va skoj om Sian och jag kunde bo ihop igen.

Då kan jag ju glädja dig med att i April har jag tänkt att åka till Stockholm för att hälsa på dig.)
Kan du då?
Skulle va skitkul och ses och se eran lägenhet och så:)
Hur går det med allt egentligen?
kram!

2008-03-04 @ 21:03:13
URL: http://cornu.blogg.se
Postat av: amanda.

Är det någon helg du kan bäst?
Jag går efter mina studier tror jag. Men ska lägga på ett järn nu så jag kan åka så fort som möjligt.D
Iof är det ju nästan en hel månad tills april. Så jag hoppas kunna åka då efter löning så vi kan ha skoj:D
Hur är det att plugga på högskola då?

2008-03-05 @ 12:24:49
URL: http://cornu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback