Ingenting.

Äntligen helg. Helg gör mig glad och ledsen. Jag har ätit en stor chokladmuffins från American Cookies och glass från Ben & Jerry's. Det blir man gladare av. Jag är inte ledsen heller. Bara mitt emellan. Förutom när jag bakar och busar med Mia och Kevin. Det blir man också himla glad av. Jag ska tappa upp ett skumbad nu och bara mysa hela kvällen. Imorgon blir det fest och förhoppningsvis god middag. Om jag vore lite modigare skulle jag skriva ett meddelande till en himla fin människa och fråga om vi skulle ta och dricka vin någon kväll och kanske gå ut och dansa hela natten. Men det vågar jag inte. Jag hade lite tid att slå ihjäl i stan idag efter den goda lunchen med Frugan och jag hittade klänningar fina som bakelser. Men eftersom jag måste ha pengar kvar att gå på Spa för så tänker jag en smula ekonomiskt. En sista hälsning vill jag skicka till min otroligt hjärndöda, inkompetenta lärare på Lärarhögskolan. Så  svagbegåvad tvivlar jag på att man får vara när man undervisar blivande lärare. Stick och brinn. Tre stycken. Den 3 april flyttar Imsa ifrån mig. Det skär i hjärtat att jag inte kan ha kvar min lilla goseboll och gullgumpa. Den sötaste gullkaninen i världen. Alla ringde och skickade mejl för att få köpa henne, men nu ska hon få bo där hon får det bra. Med andra kaninisar på en stor gård. Med massa tid och kärlek.

Peace.

Kommentarer
Postat av: amanda.

Nej, varför ska du ge bort henne för?
O 3 april redan, då hinner jag aldrig se na...
Jag ska till sthlm den 11e. Fast inte hem till dig tyvärr. Men jag tänkte göra ett besök hos dig någon helg snart, vilken helg passar dig bäst? Om jag är välkommen,D Så kan vi snacka massa skit o dricka gott vin iaf.) Hoppas du mår bättre snart!
Kram!

Postat av: Mia

Älskling ses i helgen?? Puss

2008-04-04 @ 16:50:11
URL: http://svalan87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback