Ont.

Jag är förvirrad. Jag kan inte höra av mig till mina vänner. Det går bara inte. Jag väljer att inte göra det. Inte till någon. Fast att tiden bara går, för fort. Snart kommer frugan hem från Florida igen. Se. Jag vet inte vad som händer med äventyrarna i Peru. GullMia ringer mig, då har man inte så mycket val. Det är bra. Vi har fikat, ätit Plättmiddag och fikat mera. Myspys. Jag har fått en parkeringsböter och det förstör mitt kapital för denna månad helt och hållet. Nu har tillbringat kvällens och gårdagens alla timmar på Ica, efter att ha lekt lekar på Höglandsskolan. Ätit en äggmacka och grönt Chaite. Nu ska jag äntligen få sova. Efter redovisningen imorgon är det helg och jag ska på två stycken kalas. Bella har fyllt år och Dennis ska få en överraskningsfest. Najs.

Jag tänker.
Men puss på alla.

Kommentarer
Postat av: amanda.

Jag har ju haft det förut. Så de funderade ju på epelepsi, men eftersom EEGn visade bra nu sist så trodde man ju int på det längre. Jag vet faktiskt inte. Skulle jävligt gärna veta vad det är så det int är nå mer fel på mig,hehe.
Hur är det med dig då?
Jag tänkte komma upp så fort jag fått pengar och ligger bra i studierna. Ska kolla iordning det i veckan. Äre nångång du kan bäst? Om man får komma vill säga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback