Överaktiv.



Jag är så himla sugen på att köpa mig ett par bågar. Med vanligt glas i. Det tror jag skulle vara läckert. Jag har ju så glåmiga och intetsägande anletsdrag att ett par brillor skulle vara på sin plats. Vi får se hur det blir med den saken. Dessa kostar $10, hur mycket det nu blir i svenska kronor. Nu har jag sett över min ekonomi, och kommit fram till att jag även denna månad måste leva på bristningsgränsen. Det kan inte hjälpas. Det som blivit missbrukat har blivit återställt och det är huvudsaken. Idag är jag extra less på alla saker som inte har någon plats hemma hos oss. Jag har lust att bara riva och slita ut precis allt i vår så kallade klädkammare, som mer är en soptipp, och göra en praktisk garderob av det. Men jag vet att när jag är klar så får vi leva med soptippen framme tills bättre tider, och det är nog inte så kul. Idag har jag haft Träslöjd! Det var ett jäkla tag sedan. Så himla roligt, jag sågade, borrade, slipade, limmade och spikade så svetten lackade. Vi skulle tänka som små barn; Titta på små träbitar och se vad vi såg, göra två figurer som samspelade med varandra. Jag gjorde en blåval och en tångruska. Den fick Mattias av mig sen. Jag valde bort träningen idag, för att få se på Anna Pihl och äta upp chipsen. Men imorgon, då jävlar.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback