I guess I gotta keep creating or i'll just die.

Vackert. Det vackraste. Det är måndag, och man måste vakna ur det magiska. Som finns i helger. Det känns verkligen så. En förtrollad värld. Med kalla fingrar som gör imma på spegeln när vi kysser varandra och jag gräver in mig vid nacken på dig. Musiken långt borta och alldeles för tunga andetag. Det var min jobbhelg. Men snälla Mattias tog min tid på söndagen så att jag kunde titta på den finaste filmen. Som är ren poesi och så vacker att jag vill hoppa in och vara Lily för en dag och vara så kär att man nästan går sönder. Eagle vs. Shark. Vi åt så god mat att jag åt alldeles för mycket. Vi glömde gå och lägga oss. I lördags dansade vi hela natten drack giftiga drinkar och vi hade efterfest hela natten tills det blev morgon. Det är fint att bli varm i hjärtat av att det är härligt att leva. Det var länge sen jag kände så. Jag ska. Snart.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Mia =)

älskling!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback