Seems like love no longer can turn me on.

Det är söndag, det är mysdag. Helgen har varit så härlig. Vi har varit på kryssning och firat att Stig fyllt 70 år. Det känns för gammalt för honom. Vi skålade i champange och åt god mat. Önskade fina låtar av pianotrubaduren och dansade till hemska kareokelåtar innan vi myste i hytten och somnade. Sofia var saknad. Birka Paradis är dock inte riktad till min målgrupp och vi kände oss aningen malplacerade. Vi letade inte i reakorgen eller ragglade fram i korridorerna. Igår följde jag med Bella hem till Ellinors lilla stuga som ligger bakom pingstkyrkan och drack vin. Tre flaskor betala för två. Från taxfreen. Det var mysigt. Jag vill också bo i ett litet hus med rosor på tapeterna. Sen kom andra fina människor och jag har lite ångest idag. Jag vill helst inte minnas. Allt. Men man ska inte vara så petig. På fabben var det lite glest med folk, men vad gör det. Dåliga låtar var det med. Men vad gör det? Jag var så glad och så sugen på att dansa så det märktes inte. Sen myspysade vi hela natten. I hemlighet. Hemliga saker är fina.

I'm not a stupid girl.
Don't call me stupid.
I'm just a hungry girl.
And you taste so sweet.

Kommentarer
Postat av: Mia =)

I'm not a stupid girl.
Don't call me stupid.
I'm just a hungry girl.
And you taste so sweet.

de där var de bästa!

2008-05-19 @ 19:13:05
Postat av: Mia =)

I'm not a stupid girl.
Don't call me stupid.
I'm just a hungry girl.
And you taste so sweet.

de där var de bästa!

2008-05-19 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback