You'll be the rythm and I'll be the beat.

image38
Neeeej! Jag börjar få lite ont i halsen. Jag kan inte bli förkyld nu. Det går inte. Jag ska göra så mycket trevligt i helgen. Snälla, kan jag inte få vara frisk, lite till? Idag har jag fått lära upp en Erik på Ica. Det var hemskt mysigt. Att få lite sällskap hela kvällen. Imorgon är vi tre stycken som ska stänga. Vi ska äta jordgubbar. Erik var mycket duktig och jag kunde bara stå där ifall att han behövde hjälp. Jag åt en stor klase vindruvor. När den var slut åt jag strössel. Jag brukar äta saker när jag har tråkigt. Det är ett bra sätt att fördriva tid på. Imorgon efter jag har slutat jobba, mitt i natten, ska vi titta på läskig film och dricka saft. Kanske pussas lite. På lördag ska jag dansa i min nya kjol. Helst i mina nya solglasögon också. Om det inte blir för mörkt. Jag glömde en sak, jag ska fika med min fina kusin som jag inte träffat på så hemskt länge nu. Det kommer bli fint. Jag känner det på mig. Titta mig i ögonen.

Love is the melody.
Now sing it with me.
Love is a symphony.
Now play it with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback