Bara så länge det finns stjärnor över oss.


Idag är jag ledig. Det är skönt. Bella har precis varit här och fikat med massa te, scones och smoothis. Det var trevligt. Man borde verkligen ta vara på alla sina fina vänner. Jag har inte sovit hemma en enda natt på mer än en vecka. Så himla mysigt. Men inatt ska jag sova hemma hos mig. I mina nya lakan. Så tänkte jag vara duktig och skriva ett CV. Stryka mina klänningar och laga något gott till middag. För ikväll kommer Sofie och Staffan och hälsar på mig. I helgen mådde jag så dåligt. Så dåligt. Jag ska aldrig dricka mer. Men Leilas kalas var hemskt trevligt och vi sjöng massa Singstar. Sen bar Ante hem mig och vi ramlade ner för en backe. Det måste vara råttgift i drinkarna som Sofie blandar. I helgen som kommer är jag ledig. Då skulle jag vilja åka in till stadens torg och dansa till fin musik. Titta på massa gamla fina saker.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback