Tiden har stannat här.


Im kind of a big deal. Och idag var det en ganska stor dag. För det snöade för första gången i år. Om man inte räknar när det haglade snöbollar på oss på Hultsfredfestivalen i somras. Men jag tycker inte vi räknar med det. Så idag kändes det lite som vintermys och lite som jul. Då ska man tända ljus. Så känns det inte lika kallt. Jag har städat överallt idag. För igår hade vi kalas här. Det var himla trevligt men vi lyssnade på musiken lite för högt och kanske lite för sent. Så det kom en man och sa till oss. Jag har lite panik för det idag. Men det dränker jag med te och tittar på Flight of The Conchords avsnitt. Fint. Det dröjer ju hur lång tid som helst innan Rickard kommer hit och leker med mig. Jag fick en sån helg jag ville ha i alla fall. För i fredags efter jobbet, så åt jag god mat hos mamma och pappa och åkte in till Bröderna Olssons och drack öl och äckliga vitlöksshottar med Staffan och Rickard. Så följde mamma med mig till Secondhand butiken och tittade och tittade. Sen lagade vi den godaste grytan till lunch. Sen kom Sofie och vi tittade på Sex and the City till middagen och sen blev det kalas till fin musik.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback