Jag ramlade över allting.


Så himla fint. Att vi kan gå till varandra nu. Jag måste hitta en inflyttningspresent. I helgen har jag brassat runt med Mia och Kevin, ätit pizza och myst med ost och kex hela kvällen med Staffan. Sen sov vi alla fyra i min säng. Det var hemskt  trångt men oh så mysigt. Så fick jag åka in till stadens torg när det nästan blivit morgon men fortfarande mitt i natten. För jag skulle rädda alla knäppisar från att frysa ihjäl i minusgraderna och sov någon helt annanstans. Så på lördagen fick jag städa som tusan innan alla kom hit på halloweenfest, fast att det bara var jag som var utklädd. Så gick vi och dansade tills jag höll på att somna och du hämtade mig. Sen har jag kramats mycket också. På söndagar ska man kramas. Sen blir det bara kallare och kallare. Dagarna bara går och snart är det helg igen. Jag jobbar, jobbar hela tiden. Men ändå tar pengarna bara slut. Och snart är det jul och då ska man få panik över alla julklappar. Äta mat tills man får ont i magen och ha ångest över att julen är slut och snart är det ett nytt år. Sen går åren så fort och jag vet inte vad som kommer hända med mig. Jag vill göra något annat. Men jag kan inte. För jag har lurat mig själv. För många gånger nu.

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback