Jag vill ha allting.


Jag har varit hemma från jobbet och varit sjuk. Fast att jag inte riktigt är sjuk. Men jag kan inte prata. Varför blir det så? Att man tappar bort sin röst? Fast att man inte skrikit för högt eller sjungit sig hes. Jag har inte ens varit sjuk. Den bara försvann ändå. Jag är trött på det nu. Men jag fick gå på IKEA. Med Rickard och hans syster. Det var hemskt trevligt. Så satt vi i alla soffor och åt lunch på Max. Sen åkte vi hem och tittade på alla nya fina saker. Sen lagade vi Tacos och jag åt tills jag fick ont i magen. Dumt. Så har jag lovat att ringa. Men det kan jag inte. För slutet har just börjat mellan dig och mig. Jag hoppas att vi ses igen, nångång. Jag vill ha allting. Ingen har allting. Nu ska vi mysa tills klockan blivit fem, för då ska vi gympa med småbarn och sen ska vi brassa hem och fika. Så kanske vi ska plåga oss lite till. För det blir så fint.

Om jag föll i tusen bitar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är ingen fara nu för du sa förlåt och då blev jag gladare. Nu blev ja ännu gladare!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback