När natten hämtar dig.

Det var en fin dag. En kall höstdag. Vi åkte in till stadens torg och gick på Akvaria. Tittade på pirajor och hajar. Sen fikade vi i timmar i en soffa innan vi åkte hem och kramades hela natten. Så tittade vi på Dexter med ost och vin. Somna nu och spring till världens ände. Mitt kalas var fint. Det kom så många. Så vi fick sitta hemskt trångt när vi fikade. Men det är mysigt. Så tack för alla fina presenter och för att alla kom hit. Jag blir så glad. Min farmor och farfar har varit här och fikade, Kjell och Siv bjöd mig på lunch. Trevligt. Nu känns det så där onödigt att gå och lägga sig. När man ska gå och lägga sig själv.


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

på akvariet i Chicago har dem valar hahaha :D

helt sjukt!



puss/N

Postat av: Mia

saknar dig.

2008-10-05 @ 21:12:13
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback