Rusa rakt in i ditt liv.

                                                                 Bild: Flickr.com

På Tv:n säger dom att kärlek finns runt omkring oss. Och austronauterna kan känna de långt bort. Varför är vi inte fler? Det är så tragiskt. Löven blir ju bara mos när det regnar. Men det gör ingenting, för de som är kvar på träden. Lyser fortfarande i solen. Det var faktiskt inte en så fin helg. Jag kunde inte göra någonting alls. Knappt äta middag. Men alla helger kan inte bli fina. Imorgon är en ny. En där jag kunde få bada i alla pengar jag har slitit ihop. Tänkte jag. Men nej, för jag är redan bankrutt innan jag fått min lön. För alla saker som jag ska betala ligger på hög. Och jag känner bittert jävla hat mot den högen. Jag vill elda upp Bredbandsbolagets huvudkontor. Jag vill krascha min dyra bil. Kasta min dumma telefon i huvudet på någon och hoppas att den går sönder. För jag är så less på att allt kostar så mycket pengar. Jag blir ledsen. Det bryter mot min image. Imorgon är det fredag och då ska jag ringa och gråta en skvätt för att jag är grundlurad. Så ska jag kanske bada bubbelpool mitt i natten. Inte sova någotning alls. Jag tycker inte om att sova. På lördag ska jag dricka mig så full att jag inte vet vad jag heter. Så kanske jag inte hittar hem igen. Så slipper jag alla räkningar. Sen är det söndag, och då är det ju rätt så skönt om man hittade hem på natten och då ska jag baka tårtor, stora som på bilden och sakna att inte Imsa finns mer. Sakna allt som var fint. För nu är allt rätt så gay. Snart kommer snön, så blir det svårt att andas. Den här natten kommer döda mig.

Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback