Hjärtstillestånd.


Jag har inga pengar. För fan. Jag ska fan sitta hemma och äta allt som finns i mitt kylskåp ikväll. Inklusive smöret. Jag är arg. Rätt arg. Frugan kommer fan aldrig hem. Mutta. Så råkade jag tappa min macka med leverpastej upp och ner på min dator. Kul liv. Not. Det var längesen jag hade en dag när jag var arg, utan att riktigt veta varför, eller när jag bara blir helt av och skapar dålig stämning med flit. För att jag tycker det är kul. Eller för att jag vill få en reaktion. Men det blir liksom aldrig som man vill ha det. Men gölle Staffan kom och åt scones med mig i alla fall. Mys.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad har du för dig idag?! svara på frågan i min blogg! Vad använder du för schampo? Balsam? Duschtvål!? Något nytt att rekomendera?



// mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback