Bara vanliga dårar.

Jag vaknade en morgon från en dröm jag hade. Jag drömde att jag kunde sjunga. Men det kan jag inte. Ibland räcker det inte alltid till. Då sitter jag fortfarande bara och stirrar. Så känner jag saker som jag inte känner igen. Så åkte jag, hela vägen bort till ingenstans och drack Jack Daniels och tittade på Iron Maiden spela live på Tv. Sen somnade jag utan att tänka. Med sömnlösa ögon. Bredvid någon annan. Men bara bredvid. För jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte. Vad vet du egentligen om kärlek. Förän du förgäves hatat den? Vad vet du om hur hjärtat kan bränna, för kärlek som inte kan dö, men inte heller leva. Ingenting. Inte ett jäkla skit. Vi blandar en dröm. Det finaste man har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

well en dröm är också ett luftslott. som du har skapat på egen hand. tänk på det du

2008-09-28 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback