Mitt hjärta är ditt att förstöra nu.

Ge mig en kyss att bygga en dröm på. En bro. Egentligen är väl Håkan rätt så bra. Om man tänker efter. Man måste lyssna noga bara. Jag har en lång, lång lista på massa fina sånger som jag skulle vilja ha. Idag är jag ledig. Jag äter lite glass och jag tvättar kläder och dammsuger lite och putsar mina speglar. Klockan fem ska jag åka och gympa lite med små sjuåringar. I helgen hoppade vi på konsert och så trängdes vi hos mig och drack vin och stökade ner innan vi dansade på fabben. Fint. Så kramas vi hela natten. Så har jag bakat scones med mitt lilla hjärta som jag träffar alldeles för sällan. Jag blev bjuden på middag. Det är så gulligt så man dör lite. Jag tror jag gillar det bäst. Att bjuda hem någon på middag. För då måste man visa lite av sig själv. Man måste välja mat. Laga den, servera den. Hemma. Anstränga sig lite. Ja, för jag har typ inte blivit det förut. Så jag får tycka så. Och lite till. Så får man pussar lite mer. Jag skulle till Uppsala idag egentligen, men det får bli nästa vecka. Till Hannah.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback