Som en vingklippt fågel.

Sommaren blev till höst. Det vet man när löven ändrar färg. Precis innan de faller och förstör marken. Det är så vackert. Jag kan inte välja. Igår tyckte jag om hösten. För att alla höstlöv lyste i solen, och luften var så hemskt klar fast att det var så varmt. Så varmt att vi inte behövde ha någon jacka på oss när vi var ute på promenad. Med Nelly, hunden. Så gungade vi jättehögt, åt glass och kramades. Det var fint. Du är så fin. Sen spelade vi lite gitarr, och gitarr är jättesvårt att spela. Dagarna bara går, jag tänker på det ibland. Men jag gör ingenting åt saken. För jag är där jag vill vara. Jag är i rätt kram. Men ibland vill jag veta hur de mår. Bara.

Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

finstilt vill du banka på de andra. inge fel med det. haha

2008-09-28 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback