Jag tror jag slipar min vapen, när ingen ser.

Jag är ensam. Ensammast av alla. I hela stan. Jag ska titta på en film. Dricka te med alla täcken och kuddar jag kan hitta. Det är en hel vetenskap. Ensamhet och tvåsamhet. För er kanske det verkar som det enda jag tänker på. Kanske är det också så. För jag är bra på att sakna. Staffan har jag saknat. Ganska länge. Honom fick jag träffa idag och det var himla  mys. Vi ska på picknick imorgon. Hoppas solen vill vara med då. För det är sommar nu. Snart i alla fall. Vi ska bo. Jag vet inte vart jag bor. Det känns så mycket. Jag har aldrig pussats klart. Det går inte.

Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder.


Kommentarer
Postat av: amanda.

Jessica!



Jag trodde att jag kommenterat här så att du fått reda på det, men icke då.

Hur hittade du den?

Välkommen att läsa iaf.)

Postat av: olimpia

winnerbäck hugger i sten ;)

2009-05-06 @ 12:11:42
URL: http://olimpialinda.blogg.se/
Postat av: olimpia

hugger i sten, winnerbäck

2009-05-06 @ 12:15:15
URL: http://olimpialinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback