Stråkar tack!

Stig på. Välkomna in. Kasta hit din violin, du har fått för mycket vin. Hör, det skålas i porslin, ge mig mera medicin. Eller så kan du byta den emot, något du saknar på ditt bord. Låt oss dricka alltihop. Det var brännvin och det var dans. Det var allsång och det var vals. Det var kjolar och det var barm. Och det var kälek och den var varm! Movits textrader. Jag vill nästan alltid börja skriva, jag vet inte. För det är så mycket jag inte vet. Ofta. Alltid. Ibland. Vi är precis på gränsen. Till hösten. Det är inte mycket vi kan göra åt saken. Allt börjar. Alla gör saker. Man måste göra saker. Jag känner på mig att hösten kommer bli fin. Trots att jag inte har någon aning var som kommer hända med den.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback