Livet är underbart.

Seriöst. Jag höll på att bryta samman. BÖG. Vad jobbigt det är att flytta. Jag vill aldrig göra det igen. I alla fall inte ofrivilligt. Hem. Jag ska aldrig i hela mitt liv flytta ihop med nån igen. Jag lovar och svär. Cross my heart! FAN. Det tar musten ur en. Så jag hade ett litet breakdown. Hatade allt. Alla. Dig. Jag ville skrika rakt i ansiktet. Att du förstört mitt liv. Det är så enkelt. Att skylla på andra. Förstörde han mitt liv? Jag vet inte. För att råda bot på min ilska åkte jag med päron till Johannes innebandymatch. Hejjade på honom och fikade. Han vann. Tur. Hem, speedbasta och byta om till kalaskläder för att gå på glöggfest hos hemskt fina grannar. FINT. Livet är fint . Får allting egentligen ett lyckligt slut? Jag vill veta. Jag vill veta vad som händer sen. Vad händer sen?

I alla fall.
Det är lördag.
Jag ska beställa en tarre nu.
Åka och dansa i natten. <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback