Dag 11.

TUSSE, va jag saknar!!

Jag skiter väl i meningen med livet. Jag vet inte vad jag ska säga. Hm. Så här är det. Jag tänker pausa lite. Jag får det. Nu börjar det dra ihop sig. Det är i dom banorna jag tänker. Idag är det fredagkväll. Eller natt. Det är jag som bestämmer. Inte du. Jag skulle behöva en Imsa ibland. Imsibums. Det kommer aldrig några bra lägenheter. Blä. Imorgon ska jag packa mera. Flytta. Blä. Men sen dricka öl med Staffan och Robert. Det ska bli kul! Jag har  jobbat hela dagen, morgonen och kvällen. Det var så MYCKET folk att det inte är klokt. Folk är galna på fredgar. Ehhh. Lugn med fredagsmyset. Men det är naajs. Efter jobbet åkte jag med på mys. Hos Mia och Nea, sötisar, chips och dipp. Jag missade skolan. Inte okej. Ica förstör min framtid! Usch. Men det är heeelg! Glöm inte det. Nu ska jag sova.

Natt.

Kommentarer
Postat av: Emma

underbart söt kanin där ja!

och bra text att läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback