Dag 12. Lucia.

Ohhhh noooo! Bara en dag kvar. Jag vill inte känna efter. Man kan inte bestämma när ont går över. Jag är arg ibland och himla glad ibland. Kan inte bestämma mig för att verkligen bara sluta. Låta saker ta slut. Så dag nummer 13 tar jag när det passar. Jag gillar inte att ha massa press och deadlines. Jag har tillräcklig med sånna. Min tenta ska in 29 december. Den vill jag helst bli klar med innan jul. Idag har det varit lucia, tredje advent och söndag. Söndagar är ibland mycket ångestframkallande. Men min bestod av fett naaaajs sovmorgon. Frukost. Träning. Romantisk middag. Packa en låda. Handla godis och hyra film. Fiiiiilm och äta godiset såklart. Nu lyssnar jag på fin musik och dricker te. Jag ska faktiskt plugga på riktigt en timme innan jag somnar.

Jag är inte din skatt.
Säg inte så.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback