Dag 3. (Eller nåt.)

HAHAHAHAHA!
Så mycket skrattar jag idag. För jag fattar inte hur världens all otur kan drabba en och samma person samtidigt. Jag kan inte använda min telefon. För dom har inte fått pengarna från sista fakturan. Jag kan inte betala fakturan. För jag har slagit min kod tre gånger fel. Både till internetbanken och i bankomaten! ORKA. Inte. Jag orkar inte. Haha. Nu måste jag vänta i två till tre bankdagar innan jag kan använda min telefon och mitt bankkort igen. Tack. Men jag lotsas att jag inte har något liv tills dess. Det är lugnt. Hur kan jag vara så klantig. Det är hur lätt som helst att gå in och betala en himla räkning, och ganska lätt att komma ihåg en himla kod. Fan. Idag har jag i alla fall, sprungit fram och tillbaka på banken, ringt till Telenor men inte hittat någon bra lösning på något. Och nu gett upp. Jag och Staffan har varit på Kista och myst runt i alla nya affärer. Det var najs. Jag har handlat nya träningskläder och skor och ska nu ta tag i träningen på fett mycket allvar. Igår jobbade jag precis hela dagen. Min gamla tid. Halv tolv till kvart över åtta och jag är för evigt tacksam att jag slipper den framöver. Jag har varit sjukt duktig och kollat upp när man kurs börjar, den 7 december. Vilka böcker jag ska ha och allt himla skit. Nu ska jag ner och jobba ännu mer. Sen hem och förbereda inför morgondagen. Då jag ska attackmåla mitt nya rum. Så att det blir jävligt fint och jag aldrig kommer vilja flytta ut. Yeeey!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback