Dag 5.

Hur länge har det pågått? Skit i det, godnatt och sov gott. Jag vill festa. Supa skallen av mig. Typ. Jag är nästan ledig i helgen. I alla fall på lördagen. Ikväll ska jag jobba. Med Hannah. Yeey! Hon var på Lars Winnerbäck igår och jag är så avundsjuk att jag får lite ont i magen. Jag vill också. Jag behöver se lite kärlek. Igår packade jag totalt: Ingenting. Gay. Jag vet. Jag hade maraton istället. Det var också ganska fint. Väntade i massa timmar, fast att jag inte skulle stanna egentligen. Men är det så fel. Ja. Nej. Jag tycker inte alltid det. Det är ju så fint. Finare än ni kan tänka er. Det är bara tills jag hittar en annan sängfösare. I alla fall. Time to rock. Imorrn ska jag ut med Mr. Boll. NAJS. Haha! Kan inte den helgen gå sjukt långsamt. Snälla.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback