Dag 5!

Idaaag när jag vaknade fungerade min telefon igen! Wiiihoo.) Haha! Jag lovar och svär att jag ska betala mina räkningar exemplariskt i fortsättningen. Man är verkligen avstängd från verkligheten utan telefon. Så jag firade med att fika, fika länge. Mys. Gå i centrum och titta runt, sen gå hem till R och packa lite mer saker. Sen kom Andreas och vi åt sushimiddag och tittade på True Blood. Den var najs. Faktiskt. Det är så kallt. Jag längtar efter snön. Jag längtar efter fjällen. Jag vill åka. Nu ska jag ta en paus och dricka te. Imorrn är det freeeedag. Yeey!

Puss
Är det nån som vill haka på så kan vi leva livet skitfett hela tiden.
Lyssna på En dag som denna med Snook och Afasi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback