Dag 6. Lördag!

Löööördag. Wiiiee! Bästa dagen på hela veckan.)

Jag vet inte hur min lördag kommer bli. Eftersom jag ska dricka rötjut med Mr. Boll och sen gå ut. Jag vet inte vart vi ska. Kanske till den "trendiga" klubben på fabben. Jag ska ha mina nya dojjor i alla fall. Och få skitont i fötterna säkert. Jaja. Idag har jag och Hannah julshoppat. Till oss själva. Mest. Enbart. Sen har jag petat i nejlikor i apelsiner till mamma och nu ska jag lägga mig i ett bad. Med skum. Bubbelbad. Bli fett fresch, till ikväll. Sen äta några lussebullar som vi bakar nu. Lite räkor idag igen. FAB! Och sen åka mot världens ende till min partner för kvällen och festa som om det inte finns någon morgondag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback