Dag 7. Bra skit.

Idag har jag haft bra skit i stereon hela dagen. Eller i min Ipod. Jag vaknade. Åt en knäckemacka med mitt obligatoriska te. Vad skulle jag göra utan te? Åkte tåg. Fick panik. Ångest. För att alla skulle titta på mig och undra vad i hela friden jag gjorde där, och bara kunde sticka. Eller nåt. Men alla var glada, och snälla som frågade vart jag hade hållit hus. Snarare. Fint. Så även fast det känns konstigt, och kanske inte alls rätt. Så fortsätter jag läsa den här kursen. Det blir för mycket att ta tag i annars. Att hitta någonstans att bo, samtidigt som jag behöver ett nytt jobb eller en ny utbildning. Jag pratade med två tjejer från klassen, som också är fett osäkra på allt. De läser de här programmet tills det dyker upp nå bättre.(?) Eller nåt. Så kan man ju tänka. Det kändes i alla fall bra. På vägen hem bytte jag min bajsbruna piercing till en skinande sten istället. NAJS. Sen överraskade jag. Fast jag inte fick. Eller vem har sagt det. Så jäkla knas. Men det känns som luften är rensad nu. Den behöver vara ren. När jag håller på med mitt projekt att plåga mig själv till det yttersta. Jag har stort engagagemang för detta projekt. Annars är jag ganska oengagerad i det mesta. I alla fall. Efter mitt plötsliga besök, åkte jag hem med sköldpaddan i följe, och åt illa kvickt ett dussintal lussebullar och pepparkakor med ädelost. Med te så klart. Sen dess har jag byggt pussel.

Puss.

Kommentarer
Postat av: ö-sund is calling

låter trots allt som en bra dag :)

2009-12-08 @ 14:47:57
Postat av: Jessica

den va najs. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback