Dag 9.

Sööööööööööööööööt!! :)

Nu ska ni ha en sak jävligt klart för er. Idag är det onsdag. En fett bra onsdag. Jag vaknade i maklig takt. Jag bara älskar sovmornar. Jag ska kirra ett jobb med sovmorgon varje morgon. LÄRRE. Sen drack jag te och stylade min outfit i all hast när jag genast fick ett antal uppdrag. En sak som är bra med att vara tidsoptimist när man INTE missar bussen för en gångs skull, är den braaaiga känslan när man kommer gående till bussen och tajmar den så sjukt bra när folk har stått och frysit i regn och dimma i tio minuter redan. HAHA. Men jag är inte skadeglad. Jag hade tittat upp himla noga om biblioteket hade min hemskt viktiga bok som inte finns nånstans och sedär. Det gjorde den. Men när jag sitter på bussen så har jag glömt lappen, med bokens namn på, som jag inte har jäkla aning om. Jag försöker febrilt minnas. Jag lyckas tillsammans med bibliotikarien lista ut vilken bok jag ska ha. Men den är utlånad. Typiskt. Den finns bara i Vallentuna. Så jag tröstshoppar lite, och åker hem till Mia med Nea och åt lite fiskpinnar och gosade med herr göllebert. Sen gjorde vi en utflykt till Vallentuna för att inkassera min bok och på vägen hem agerade vi lite stalkers. Najs. Sen tränade jag. Jag har slingat håret. Duschat. Ätit middag. Ätit pepparkakor. En mandarin. Nu sitter jag vid datorn. Fast det enda jag skulle göra idag var att läsa. Det känns ju väldigt lämpligt att börja med det nu. Nu. Snart. För imorgon ska jag prestera.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback