Dag 8.

Jag har numera eget Spotify!! Jag har varit sjukt ocool innan som inte har haft det. YEEY:) Tack för det. Idag har jag varit ledig från skolan. "Ledig". Det är det negativa med att gå i skolan. Man är aldrig riktigt ledig. Jag har inte ens känns mig ledig fast jag struntade i en hel kurs. Och haft ungefär två veckor utan något ansvar. Några böcker som ligger och tigger om att bli lästa. Texter som måste skrivas och kloka tankar som vill bli tänkta. Det är för att jag är så jääääävla schöööön på att chilla. Inte göra viktiga saker. Utan istället göra oviktiga saker. Som idag. Jag vaknade, gjorde frullebulle som jag åt i sängen, städade mitt rum. Haha, det låter som när man var liten. Mitt rum. Sen gjorde jag faktiskt ett sjukt viktigt ärende. Åkte till Sollentuna Centrum för att köpa min bok. (Skolbok) Som ändå inte fanns. Efter det har jag druckit te och blivit bjuden på mat hos Mia med sötkorvarna. <3 Sen gick (!) jag till jobbet. Jobbade. Åt några mandariner. Gick hem, åt broccolisoppa för den som är intresserad och pepparkakor och popcorn. Nu ska jag dricka te och umgås med mig själv. Jag börjar bli ganska bra på det. Jag är trött. Imorrn måste jag få tag på bokskiten. Läsa, läsa, läsa. Blä.


Aldrig mera jag och du, jag är inte avundsjuk
och skiter fullständigt i hur fan du har det nu.
Skulle du bry dig om jag nu hitta nån annan,
och fixade den fittans namn inristat i pannan?

Motorisk Afasi - Ensam i frihet.

(HAHAH, suckeeeeers alla som hotar med att skriva om plagiat hela jäkla tiden.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska jämt vara så grov i munnen Jessica. jag skulle inte vilja ha någon fittas namn i pannan :O

2009-12-09 @ 14:47:51
Postat av: Jessica

HAHAHHA!!!



sorry fan. ska skärpa mig.:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback