Get sick soon.

Onsdag. Jag ägnar en tanke åt tiden. Som bara går och aldrig kommer igen. Tiden springer ifrån oss. För snart är det här året slut, och det började precis. Det började helt tomt för mig. Jag har inget minne av det. Inte för att jag var för full. Tror jag åtminstonde inte. För att det var som resten av året. När jag tänker efter, så kommer det finare finingar än dig. Det var ingenting. Alla mina andra nyår har varit fulla av minnen, tankar och hopp på vad jag varit med om och vad som komma skall. Ingenting var någonting med dig. Bara tid. Som gick. Jag vet inte. Nu tänker jag för mycket igen. Nästa år fyller man ett år till. Året som kommer måste jag minnas på ett bra sätt, och det måste börja om. På rätt sätt. Utan dig. Nog om det. Idag har jag vaknat, inte gjort det jag skulle, utan fikat istället. I timmar. För det är så fint. Gott. Shoppat lite. För pengar jag inte har. Gosat med bebis. MYYS. Hem, pluggat. Bakat pepparkakor, pluggat. Fin dag. Imorrn ska jag till skolan. Igen. Sen fika med gölleStaffan!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback