GRATTIS JULAFTON!

GOD JUL PUSSAR! <3

YEEEEY! Nu, bara för det, är det inte julafton längre. Men det har varit det hela dagen. Och det har varit himla fint! Jag kom precis hem från släkt, alla fina och en strålande kväll. Vi stannade kvar och sög ut det sista ur festen. Najs. Jag började fira jul redan den 23:e, när jag slutat vara så arg som jag blev igår.  När klockan slog tolv och det blev julafton, natt, film, te, julgodis, pussar och förtidiga julklappar tills klockan blev morgon. Hur flått är inte det. Sovaaaa. Sen julmysfrukost, julfix, julfika med släkt på pappas sida och sen åka till söta kusiner som äntligen är hemma, TRYCKA massa julmat och fira, fira, fira. Vad har vi att fira. Allt. jag är fett nära att vara vid dag 13. Men man vill inte ropa hej förns man är över bäcken. Lätt inte. Det kan vara för att jag är hög på julmys. Men i alla fall. Jag vill göra ett statement. Det känns som att jag måste göra det. Säga något fett bra, som för att släta över. Det är bara jag som vet. Alla hemligheter.

 

Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback