GRATTIS NYÅRSAFTON!

WÖÖÖÖÖHÖÖÖÖW!!!

 

Det är nu de gäller. Det känns som att massa bra saker måste sägas, göras, förändras,bli av, hända och sluta. Jag läste en intervju om Jonas Gardell. Han tycker att nyårsafton är BULLSHIIIIIT. Han äter en vanlig svennemiddag, och går och lägger sig klockan tio. Så när han vaknar så är allt förbi. Utan all ångest. Men jag kan inte göra så. Det är ÅNGEST. Det måste bli trendigt. Det är så definitift. Tiden går framåt. Hur mycket vi än önskar att den ska stanna, gå att spola tillbaka lite, eller bara förtränger att den faktiskt går och aldrig kommer igen. Jag ska släppa taget om 2009. För nu känns det som det fulaste året någonsin. Mappen 2009 är tom. Inga kort, inga glada minnen. Vad hände. 2006, 2007 och 2008 är fulla med bilder. Jag gjorde så mycket. Därför måste 2010 bli fantastiskt. Jag känner på mig det. Det är så mycket som ska hända och jag kan inte vänta på det. Jag längtar. Längta är en fin känsla. För faaaaaaaan. Se, man kan inte sluta överanalysera. GAAAAY! Jag ska bara skrika, dricka skumpa och dansa hela natten! Så jävla najs. Igår satt jag hos fin granne till klockan fyra och pratade om allt som hänt. Idag var död med mullvadsögon när jag var tvungen att gå upp och glatt spela bowling med hela grannskapet. Jag förlorade. Nu ska vi äta sopplunch och sen ska jag basta, kurera mitt fejs och hår. Måla naglar och sen iväg på FÄST!

Hoppas alla får den finaste nyårsafton och massa kramar och pussar och just när jag sitter här fick jag nästan en tår i ögat för jag är så glad för alla fina som jag har i mitt liv! Typ tack, för att alla finns och allt. Haha. Jag är inte full än. Vi ses i dimman och nästa åååår! :D

KÄRLEK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback