I ain't scared of you motherfuckers.

Hej. Hej. Tappa alla dina laster över kanten, ur en skottkärra. Faan. Så här är det. Tisdag. Inte hemma. Ingen tandborste. Blä. Skola. Hem. Snöstorm. Snö är väldigt fint. Kallt. Snälla, snälla kan den få ligga kvar till julafton. Det vore så himla fint. En vit jul. Det är ovanligt i Sverige. En självklarhet när man va liten. Pappa hade gjort pannkakor. Naaajs. Sen skulle jag plugga. Plugga. Vem orkar det. Jag har så mycket annat som måste göras. Måla naglarna. Till exempel. Jag har börjat skriva en affärsplan. Det är jäkligt avancerat. Så om jag skulle vilja starta eget. Kan jag bara görat. Haha. I alla fall. Nu ska jag ner och jobba snart. Inte så kul. Det är kolsvart. Jag måste typ ha en pannlampa när jag ska gå ner dit. Inte heller okej. Sverige är inte okej på vintern. Men whaaat to do.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback