Jag kunde inte bry mig mindre.

Bild på Hello Saferide Annika på Emmaboda. (Rockfoto.se)

Idag är det måndag. Sista dagen innan min tenta ska in. Hm. Jag kan inte. Jag vill inte. Jag spyr på det. Det gör mig om möjligt mer korkad än innan. Jag är så hatisk mot min utbildning, för den är så efterbliven att det inte finns ord att beskriva det. De som gjorde programmet, de som sitter på sina pidestaler och gör flummiga kurser som inte har någon verklighetsförankring borde på sparken! Men vaaaafan. I alla fall. Igår efter träningen, som förövrig gjort mig till en bräcklig pansionär av träningsvärken, pluggade jag inte. Jag fikade med Mia istället. Blev bjuden på dejt och tittade på massa film och åt lussebullar. De sista lussebullarna. För nu är julen över. Snart är det ett nytt år. Fett snart.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback