Livet är en dans på rosor.

Men det är en dans med svåra steg!!!!! <3

Idag spelar världens bästa i Stockholm.

 

Jag är så sjukt avundsjuk. Jag vill seeee! Men nej. Jag får helt enkelt tänka på något helt annat. Att jag har andra fett trendiga saker som måste göras istället. Jag har nämligen träffat Mia och sötkorven och fikat. Tittat på fina saker till oss själva. Inhandlade julklappar än så länge: 0. Inte så bra. Min budget för julklappshandlingen är: 0:-. Inte heller optimalt. Det får helt enkelt bli som alla andra år. Attackhandling dagen innan julafton. Efter det har jag packat det nästan absolut sista. Tror jag. Om jag inte glömt massa. Efter det var det julpyssel hos mormor med Bellis. Vi gjorde tomtar. Mys. Nu ska jag snart iväg och träna. Sen iväg och titta på film.

 

Jag har en plan. En sjukt bra plan. Som jag tänker på varje kväll innan jag somnar.

Bilden minns jag inte vart jag hittat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback