One last time.

Måndag. Upp och slänga i mig frulle och te, klä på mig för att åka till stan med mormor, Stig och Bella. Wiiieee! Min nästan enda lediga dag som jag egentligen bara borde ängnat åt mina studier så att jag riktigt kan koppla av och njuta av julen och inte slita mitt hår sista dagen. Men vem vill inte åka med på julmys i stan. Vi tittade på skyltfönstrena och gick på julmarknad tills mina fötter var isbitar. Kan inte hela vintern få vara så här fin, med snö. Hem igen, åka och köpa julklappar och hjälpa till att göra julmat. För vi har haft minijul här hemma för Ante som åker imorrn. (!) Inte okej. Men fett gott! Sen badade jag, IGEN. Haha. Det är så skönt. Med ansiktsmask, som för övrigt är BULLSHIIIIT, min fejja är lika sliteOnn som innan. I en timme. Tills jag var ett russin. Sen bygga pussel och dricka te med Hannah och Sofia som är mina mest sällsynta vänner. Fint. :) Nu ska jag plugga. Jag önskar jag fick ett ryck och liksom bara skrev allt, på en gång. Klart. Tack. Snälla. Jag längtar till imorrn, för då ska jag fika med mitt lilla gullegryn som ÄNTLIGEN är hemma. Mys!!

Oh that reminds me of when we were free.
Before life began to tear us apart.

Kooks!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback