Sjung för allt du är värd.

Jag återuppstod, från de döda. Känns det som. Mitt huvud var mosat. Var det värt smärtan? Ja. Mitt bankkort förvsann. Jag tror att det är fjärde, eller femte gången under det bedårande året 2009. Jag förbrukar dem. Så nu har jag inga pengar under mellandagsrean. Kul. Det räcker inte att fira julafton, man ska fira juldagen med. Så vi åt fin middag hos Malin och åkte till Fabben, och drack Tequila. Sen minns jag inte mer. Haha, jo. Men in i dimman. Det var himla fantastiskt. För att: både Frugan och mina sötgurkor var med! Men jag gjorde en väldigt hemsk sak, fast samtidigt inte. Dagen efter åkte jag och handlade, utan kort, och kunde lägga all min shopping i mina påsar under ögonen. Typ. Sen hem och hälsa på MIAAAA. Wiiiiee. Sen spela kort hela kvällen. Idag är det söndag. Jag har tränat. Som fäääään. Nu ska jag plugga.

Puss.

Kommentarer
Postat av: MIa

DU är bäst min vän myskväll ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback