Så flina va glad för tiden är vår.

Jag kramar facit hårt i min famn, fan att det inte är något man har utan får efter hand.
Afafafafaaaasi o Filthy. Luspanka.

Så jävla sant. Varför kan inte jag få mitt. Alla svar och alla rätta val. Alla vägar och alla mål. De snöar. Så jag tände ett ljus när jag åt frukost. Medan jag sitter och febrilt skriver fråga nummer tre av tio. Varav tio helst ska vara klara om mindre än två ynka timmar. Det verkar jag heller aldrig lära mig. Jag har otroligt höga tankar om mig och min förmåga att läsa kurslitteratur. Jag liksom tänker att jag tar det där sen, kvällen innan. Natten. Morgonen. Timmen innan. Ungefär trehundra sidor. Det är LUUUURRE. Fan. Inte. Men som jag har sagt. Jag har så sjukt mycket andra saker som är viktiga. Det måste man förstå. Eller så är jag bara otroligt trög. Trög för att jag vägrar lära mig av mina misstag. Fatta att det tar tid att läsa. Snart ska jag åka till skolan alltså. Prestera kunskap som jag ännu inte besitter.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback