Säg som det är. Otrohet varar längst.

LÖÖÖÖÖRDAG!! :D

Bästa dagen. Jämt. Wiiie. Jag vaknade i världens mysigaste säng ungefär. Istället för att ligga kvar där hela dan, så gick jag ut i dom dryga 20 minusgraderna eller hur många de nu är. Fett många. För att åka och jobba. Inte så kul. Men det är brullemycket folk så tiden går fett fort. Men seriöst. Folk är så sjukt kåta på att beställa saker på internet att det sätter min hälsa för fara. Det är berg, högar, vallar med paket. Man får klättra på rangliga stegar och få paket i huvudet. Man får leta bland ALLA om något ligger fel. Det finns ingen ände på problemen de för med sig att skicka och hämta PAKET. Bara för att skona folk som jobbar med paketutlämning vill jag aldrig mer beställa saker från internet. Jag förbannar posten idag. När jag äntligen kom hem var det stormiddag med gooooda pajer och nu ska jag duscha innan jag ska hem till finstaffan på äventyr. Yeeeey!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback