Söndagen.

Jag glömde söndagen. Den är ju också ganska viktig. Jag vaknade. Mys. Sen blev jag arg. Bajs. Så kom pappa och hämtade mig. Frukost. IKEA med mamma. Det var väldigt trevligt. Hem, gå på spinningpass med pappa. Fett jobbigt. Sen taccos till middag. Sen film med Johannes. Jag har verkligen haft kvalitetstid med familjen. Sen har jag fasat för idag. Jag har ont i magen. Jag ska till skolan. Nästa kurs börjar. Mina lata dagar är förbi. Inga böcker har jag köpt än. Inget sånt. Jag vet inte vad jag förväntar mig. Att få nån slags svar på mina frågor om jag ska fortsätta eller inte. Det kommer nog inte att hända. Men jag ska dit i alla fall. Även fast det är det sista jag vill just nu. Blä. En sak till hände innan jag somnade igår. Det känns som att jag måste skriva den här så att inte behöver släpa runt på sån bitterhet helt själv. Vi pratade i telefon. Och det var så hemskt att vi inte vill ha med varandra att göra mer. Jäkla IDIOT. Det var sjukt hemskt. Så om jag någonsin känner för att prata i telefon med någon innan jag somnar igen. Aldrig mer med den. Jag hatar nu. Typ. Bara för det. För att vi inte lyckades med vår hemliga sjukt bra plan. Men skit i den då. På det är jag väldigt arg. Så det ska jag inte tänka på idag. Idag ska jag vara glad för jag har haft en FAB sovmorgon, jag ska äta något sjukt gott till frukost. Sen åka till skolan som om jag hade en vacker framtid framför mig. Lära mig viktiga saker. Det är en början i alla fall.

Här är en bild på mig och Mr.Boll på våran tredniga förfest.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback