UP YOURS!!

Imorrn kommer min finaste PUSSGURKA hem!!!! <3

 

Söndag. Jag är inte lika pepp som igår. För den här söndagen. Fjärde advent och allt, började ganska sorgligt. För jag var arg, jättearg. Vet inte varför. Jag bara vara det. Kan man få vara det ibland. Nej. Då måste man få ångest och panik. För man måste vara perfekt hela tiden. Annars är man jobbig. HAHAHA. Blä. Jag har så jävlaaaa mycket trendiga planer. Jag vill att allt ska hända nu nu nu. I alla fall. Efter att jag hade varit arg blev jag lite glad. Väntade på buss i VINTERLAND, som inte kom. Min räddaren i nöden-mamma kom och hämtade mig och jag gjorde min plikt på ICA. Gay. Folk är så viktiga. Det är så sjukt viktigt med trisslotter, hästar och bingolotter, paket och frimärken. Gud. Äntligen fri klockan fyra så gick jag faktiskt och tränade. Trot eller ej. På en söndag. Okej, inte okej? Det är ett bevis på att allt. Sen hem och äta lasange och sen dricka te hos Staffan och sen hem till Mia och gullkorven och äta julskinka och julmust. YEEEEY!! Så min söndag blev den finaste i alla fall. Nu ska jag bada, plugga lite, dricka te och sen avsluta kvällen med Greys. Hoppas jag inte blir arg innan jag somnar. Jag blir lätt det på dig. Neee.

Peace on you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback